close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אבנים משתלבות לחניה וחצר

מערכת שורשכא כסליו, תשעט29/11/2018

אבנים משתלבות לחניה וחצר פתרון טוב לריצוף החלק החיצוני של הבית שלכם. מלבד היופי והמראה האסתטי, הרי שמדובר בחיסכון משמעותי בעלויות אחזקת הגינה וכן במשטח משחקים בטוח יותר

תגיות:
עיצוב החלק החיצוני של הבית הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מעיצוב הבית ואורח החיים בו. חניה וחצר מעוצבים יכולים להקנות מראה אסתטי ונעים יותר לשוהים בבית וגם לאורחים. מלבד היופי הרי שמדובר גם בשמירה על בעלי החיים ובני הבית כיוון שכאשר הגינה מסודרת ומאורגנת יש סיכוי נמוך יותר לכניסת מזיקים ובעלי חיים מסוכנים. גינה מסודרת תהיה גם פחות מסוכנת כאשר יש ילדים קטנים בבית.

שילוב אבנים משתלבות כריצוף לחניה ולחצר
אבנים משתלבות לחניה וחצר הן הפתרון הטוב ביותר לריצוף החיצוני של הבית. הפתרון הנו יפיפה וכמובן מוזל ביחס לריצוף אחר. קל מאוד לתחזק אותו וגם ההתקנה שלו היא קלה וזולה יותר כיוון שהיא חוסכת את כל מה שקשור בהכנת בטון. הבנים המודרניים היום מכילים חלונות גדולים כך שתוכלו לשבת בבית בסלון או במרפסת ולהשקיף על הגינה והנוף מתחבר יחדיו לחלל אחד גדול.

עלויות אחזקה נוחות:
ככל שתשתמשו ביותר אבנים משתלבות בגינה שלכם כך תחסכו שטח רב של דשא וצמחים אותו תצטרכו להשקות דרך קבע. המים בישראל מאוד יקרים והשקיה על בסיס יומי/דו יומי יהפכו להוצאות כבדות על בעלי הבית וככל שהגינה גדולה יותר כך ההוצאות יהיו גדולות יותר. זאת ועוד, שטח המכוסה בריצוף יהיה פחות מסוכן בכל הקשור לבעלי חיים מסוכנים ומזיקים שונים. ניתן לשלב היטב בין אזורי צמחיה, עצים גבוהים/עצי פרי או עצי נוי וריצוף אבנים משתלבות.

אילו סוגי מרצפות אני יכול לקנות?
ישנו מבחר עצום של אבנים משתלבות מסוגים וגדלים שונים שתוכלו לבחור מהם. תוכלו לבחור בין מרצפות בגודל 6 ס"מ ועד מרצפות בגודל 60 ס"מ. צורה מלבנית או מרובעת בדרך כלל והסגנונות השונים מאפשרים לכם בחירה מגוונת שתתאים לאופי שלכם ולעיצוב הבית והגינה שלכם: עיצוב כרפי, עתיק או מודרני. האבנים יכולות להגיע בצבעים שונים ואפילו טקסטורות שונות. זאת ועוד שתוכלו לשלב בין כמה גדלים שונים בחצר שלכם וליצור עיצוב מיוחד וייחודי משלכם.

לסיכום; אבנים משתלבות לחניה וחצר הן הפתרון הטוב ביותר לריצוף החלק החיצוני של הבית שלכם. מלבד היופי והמראה האסתטי, הרי שמדובר בחיסכון משמעותי בעלויות אחזקת הגינה וכן במשטח משחקים בטוח יותר עבור הילדים שלכם. קל מאוד להתקין אותן ואלה יכולות להגיע במגוון רחב של צבעים וגדלים.

המאמר באדיבות אתר "המשפצים שלי" https://my-renovations.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה